1212 / Administrator
Serviciul patrimoniu și comercial
Municipiul Miercurea-Ciuc organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarei funcții contractuale de execuție vacante de:
- administrator – la Serviciul patrimoniu și comercial – Compartimentul de deservire (durata timp de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de execuție sunt:
- nivelul studiilor: –studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- abilităţi de comunicare, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză şi asimilare rapidă a informaţiei;
- minim 3 ani vechime în specialitatea studiilor;
Perioada de depunere a dosarelor: 21.11.2024 – 04.12.2024 (inclusiv), la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc din P-ţa Cetăţii nr. 1 camera 139, de luni până joi între orele 8.00 și 16.00, iar vineri între orele 8.00 și 13.30.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc, camera 139 sau la numărul de telefon 0266-315120/234, sau pe adresa de email: kovacszsuzsa@szereda.ro.
Anunț / Dosar de înscriere / Bibliografie / Atribuțiile postului
Formular de înscriere