ANUNȚ – Activități comerciale cu ocazia Zilei Copilului
Cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului, Primăria Municipiului Miercurea-Ciuc organizează în data de 1 iunie 2024, între orele 10 și 19 evenimentul ZIUA COPILULUI. Pe lângă o zi întreagă de activități pentru copii și familii (concerte, activități de artă, meșteșuguri, educație și sport), evenimentul va include și activități gastronomice și de divertisment.
Evenimentul va fi deschis tuturor comercianților care oferă produse din următoarele categorii:
- alimentație publică:
- băuturi: apă, ceai, băuturi răcoritoare, sucuri naturale, limonadă, cafea;
- alimente: sandvișuri, pizza, produse de panificație;
- altele: înghețată, vată de zahăr, cornuri, ciocolată, cornuri, prăjituri, scones.
- parc de distracții:
- castel gonflabil, tobogan gonflabil uriaș, trenuleț, carusel, trambulină, trambulină bungee;
- serviciu foto photoboot.
Solicitanții trebuie să aibă personalitate juridică și să dețină toate autorizațiile și echipamentele necesare (de exemplu: casa de marcat) pentru a vinde alimente și băuturi în regim ambulant. În cererea depusă se indică nevoia de suprafață (mp) și alimentarea cu energie electrică.
Documentația necesară pentru eliberarea autorizației de comercializare trebuie trimisă în perioada la adresa comercial@szereda.ro sau depusă la Compartimentul Comercial al Primăriei (biroul nr. 20), în perioada cuprinsă între vineri, 24 mai 2024, ora 8.00, și luni, 27 mai 2024, ora 16.00. În cazul depunerii personale a documentației, va trebui să vă adaptați la programul de lucru al Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc.
Documentația trebuie să cuprindă următoarele:
- formular de cerere completat (poate fi descărcat de AICI)
- certificatul de înregistrare al societății
- certificatul constatator cu cod CAEN al activităților declarate
- în cazul vânzării produselor alimentare: autorizația Direcției de Sănătate Publică (DSP) și a Direcției Sanitare Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) – inclusiv produse ambalate/îmbuteliate
- câte o fotografie despre standul și despre produsele propuse spre vânzare
Locațiile de vânzare: Parcul Central, Piața Libertății, Piața Majláth Gusztáv Károly.
Numărul vânzătorilor:
- Activități de alimentație publică:
- max. 4 rulote fast-food: max. 2 rulote în Parcul Central, max. 2 rulote la Piața Libertății;
- max. 4 unități în căsuțele de lemn din Parcul Central (numai cu produse preambalate/buteliate);
- din categoria Altele, în funcție de disponibilitatea energiei electrice în Parcul Central, în Piața Libertății și în Piața Majláth Gusztáv Károly;
- Parc de distracții: max. 3 unități în Piața Libertății și în Parcul Central – în funcție de spațiul disponibil;
- Max. 2 servicii photo boot: 1 întreprindere în Piața Libertății și 1 în Parcul Central.
În cazul alimentației publice și a serviciului photo boot se percepe o taxă de 15 lei/mp/zi pentru ocuparea domeniului public, iar pentru eliberarea autorizației de comercializare se percepe o taxă de 30 lei/zi.
În cazul serviciilor de parcul de distracții se percepe taxa pentru ocuparea domeniului public conform următoarelor: 1–10 mp: 100 lei/zi, 11–50 mp: 300 lei/zi, iar pentru eliberarea autorizației de comercializare se percepe o taxă de 40 lei/zi.
Conform Hotărârii nr. 30/2024 al Consiliului local al Municipiului Miercurea-Ciuc, anterior eliberării autorizației de comercializare, agentul economic are obligația să depună la casieria primăriei/să achite prin virament bancar, cu titlu de garanție, a următoarele sume:
– pentru activitățile de alimentație publică aparținătoare: 30 lei/mp,
– pentru alte activități recreative și distractive: 500 lei.
La expirarea termenului de valabilitate a autorizației de comercializare garanția prevăzută se restituie numai în cazul respectării obligației prevăzute la Hot. nr. 30/2024, art. 31 lit. i) din prezentul regulament.
Atenție!
Ofertele depuse vor fi evaluate și aprobate în ordinea primirii documentațiilor.
Cererile vor fi acceptate în număr limitat, în funcție de disponibilitatea locației și a sursei de energie electrică.
Nu se vor accepta completări la documentațiile depuse.
Detaliile privind plata taxei de ocupare a domeniului public și a taxei pentru eliberarea autorizației de comercializare vor fi publicate odată cu lista comercianților selectați.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați Compartimentului Comercial din cadrul Primăriei Miercurea-Ciuc (biroul nr. 20, tel.: 0266 315120 / 246).
Rezultatele evaluării cererilor vor fi publicate în data de 28 mai 2024 pe site-ul web al Primăriei Miercurea-Ciuc.